Welke informatie over mijn inschrijving en het programma kan ik verwachten?

U ontvangt van HOVO op verschillende momenten informatie.

1. U ontvangt per e-mail bericht als er nieuwe informatie in uw MijnHOVO-omgeving staat: factuur, cursusmateriaal of zalenrooster.
Deze informatie blijft beschikbaar voor u zolang u een MijnHOVO-account hebt.

1.1 over de status van uw aanmelding
Nadat u zich hebt aangemeld, ziet u in MijnHOVO onder het kopje 'Inschrijvingen' de status van uw inschrijving. Zodra u zich hebt aangemeld, ziet u onder Inschrijvingen de cursus waarvoor u zich hebt aangemeld. De status van uw inschrijving is dan: Aangemeld. Zodra een van onze medewerkers uw aanmelding heeft verwerkt, ontvangt u per e-mail bericht dat er informatie voor u beschikbaar is in MijnHOVO. U ziet dan bij uw Inschrijving dat uw status is gewijzigd naar Bevestigd of Wachtlijst.
1.2 uw factuur
1.3 het zalenrooster: in welk gebouw en in welke zaal of zalen vindt het programma plaats? U krijgt ongeveer een week voor aanvang bericht van HOVO dat er informatie beschikbaar is in MijnHOVO. U kijkt onder uw Inschrijvingen. Het zalenrooster vindt u bij uw cursus, via de knop 'MijnCursus'.
1.4 digitaal cursusmateriaal. U krijgt bericht van HOVO dat er informatie beschikbaar is in MijnHOVO. U kijkt onder uw Inschrijvingen. Cursusmateriaal vindt u bij uw cursus (zie MijnCursus).  
 
2. In geval van ziekte of overmachtsituaties berichten wij u per e-mail én proberen we u telefonisch te bereiken.
Het is daarom raadzaam ook uw mobiele nummer aan ons door te geven.

3. Na afloop van de cursus ontvangt u een uitnodiging om de cursus te evalueren.

4. Nieuw in MijnHOVO is dat u ook uw historie bij HOVO Amsterdam kunt volgen:
welke cursussen hebt u de afgelopen jaren gevolgd? In de overgangsperiode is het mogelijk dat uw zomercursus nog niet in MijnHOVO vermeld staat.